Nytt år, ny blogg

Har känt mig lite kluven till den här bloggen ett långt tag. Den har varit en fin vän men vi har egentligen vuxit ifrån varandra. Men lite pliktskyldigt har vi träffats då och då utan att egentligen haft så kul. När saker verkligen har gjort mig engagerad har bloggen dock alltid stått här som en trogen hund och väntat på att bli uppdaterad.

Ett par gånger har jag försökt avsluta bloggen utan att lyckas. Så jag tänker inte försöka igen, istället tänkte jag meddela att jag har startat en ny blogg – Föräldrabloggen – som jag kommer inrikta på just frågor om föräldraskapet utan att alltid bli direkt personlig. Vad jag ska göra av mina personliga reflektioner får jag se, antingen hamnar dom här eller på ytterligare en blogg – eller så håller jag dom för mig själv.

Föräldrabloggen är dock den blogg som kommer uppdateras oftast så prenumerera gärna och kommentera jättegärna om vad ni gillar och inte gillar att läsa om.

En tanke på “Nytt år, ny blogg

  1. Jag skulle gärna läsa om dina personliga tankar! Har kikat på föräldrabloggen, känner igen materialet men väntar på mer.

    Det är kluvet det där med bloggar.

Lämna en kommentar