Varför min son är den bästa

Jag har konton på alla möjliga sajter och tydligen också på Tumblr. Där hittade jag denna förtjusande historia från den 16 januari i år:

För några dagar sedan när min man och son (4 år) kom hem efter dagis så böjde sig sonen ner för att plocka upp en leksak samtidigt som min man öppnade ytterdörren. Resultatet blev att sonen puttades ner av dörren med huvudet först i en snödriva.

När dom kommer in i lägenheten så skrattar min man fortfarande medan sonen är knallröd av snön och ilsken. Sonen berättar vad som hände och när han närmar sig slutet på anekdoten så börjar även han skratta. Under ett par dagar så nämner jag hur kul sen historien och vad synd det var att jag inte var med och såg det.

Och så igår kom vi hem allihopa samtidigt och när maken låser upp dörren så positionerar sig sonen framåtlutad så att han åter igen blir puttad ner i snödrivan av dörren, men denna gång så att jag också kunde se.

Kommentera

