Händer det inte sjukt mycket just nu?

Just nu, dom senaste åren tycker jag det har hänt så sjukt mycket. 2.0-revolutionen på internet, S-krisen, finanskrisen, Sverigedemokraterna, Obama och inte minst det som avslutade 2010 och inledde 2011 – nämligen revolutionerna i mellanöstern.

Visst händer det väl ovanligt mycket nu? Jag är så ung att jag inte har något att relatera till!

One thought on “Händer det inte sjukt mycket just nu?

  1. Har också funderat på det men jag tror inte det. Gissar snarare på att i takt med att jag blir äldre har fått större perspektiv. Det blir helt enkelt svårare och svårare att bara fokusera på mig/Stockholm/Sverige ju äldre jag blir.

    Men, det är vad jag har kommit fram till och det behöver ju inte stämma.

    Pluggar du psykologi? Det gör jag med den här terminen. 🙂

Kommentera

