Scott Pilgrim vs. the World

Eftersom jag faktiskt jobbar i videobutik så kanske jag skulle dedikera något inlägg åt att faktiskt skriva om film. Problemet är dock att jag är värdelös på att beskriva filmer på ett bra sätt i text. Så därför kommer jag fatta mig kort:

Scott Pilgrim är en underbar och fantastisk film. Förutsättningen för att du ska tycka desamma är att du bör ha vissa kunskaper om TV-spel, uppskatta skruvade handlingar och inte störa dig för mycket på hur passiv den coola tjejen blir längs filmens gång.

Men köper du det så får du en fenomenal upplevelse i färg, musik och så överraskande handling att du omöjligt kan gissa nästa scen. Och så rolig!

Se den, den släpps 2:a mars på DVD!

One thought on “Scott Pilgrim vs. the World

Kommentera

