Hej, jag heter Danitra…

…och jag är nässpraysberoende.
IMG_0288

4 thoughts on “Hej, jag heter Danitra…

  1. Hej ! *sniffar nasin för barn*

    (tips: köp nasin för barn, det tar lite längre innan det verkar men tar liksom inte lika hårt… inbillar jag mig )

    (jag missbrukade när jag var gravid och när jag är förkyld, resten av tiden är jag vit)

    • Jag räknar kallt med att bli helt vit så fort barnet är ute. Nu när jag bara sitter och tittar in i väggen så blir jag mycket mer störd av att näsan inte är helt fri än annars. Men behöver jag något efteråt så ska jag köra på barnversionen av Nasin.

Kommentera

