Tristessen når nya höjder

Jag tittar på konståkning, kommer på att jag inte tycker det är intressant och byter kanal. Börjar titta på John & Kate plus 8, inser att det är tredje gången jag ser samma avsnitt. Slår över till SVT och en britt som pratar om Afghanistan. Jag orkar inte lyssna på vad han pratar på men låter det vara kvar eftersom han har en trevlig röst. Funderar på att sova lite, inte för att jag egentligen är trött (gick och la mig strax efter 20.00 igår) utan för att få några timmar att gå.

Om jag sover en stund så kanske jag orkar sätta på en kanna kaffe och göra frozen yoghurt sen. Måste ju ändå ta mig upp och kissa. Så får det bli. Jag går och lägger mig.

Kommentera

