Saker att se fram emot

Jag är så fruktansvärt, outhärdligt uttråkad och frustrerad. Jag har numera så ont att jag inte kan göra mer än vad som är absolut nödvändigt, gå på toa, hämta mat, gå till sängen och ta en dusch ibland. Gör jag mer än så får jag så ont att jag börjar fundera på att åka in till akuten och tigga om morfin. Eller bara lägga näsan i vädret och ge upp.

Samtidigt som jag funderar på hur jag ska klara av resten av tiden så hittar jag också saker att se fram emot saker som väntar i vår. Kolla här!showpic8293007598halvlaang_frisyr_flikigt_med_tung_lugg-240x300

2 thoughts on “Saker att se fram emot

Kommentera

