Martha Stewart med foglossning

Idag har jag lagat middag. Ja, det är det enda jag har gjort förutom att sen äta middagen och umgås med gästerna. Jag såg nämligen till att göra det krångligt för mig genom att inte bara laga chili och baka bröd i samma gjutjärnsgryta utan även göra en aioli av äggulorna som blev över efter pavlovatårtan. Jo då, så att…

Att få använda min köksmaskin så mycket gjorde mig visserligen glad men resten orsakade mest smärta. Det blev väldigt gott och det var jättetrevligt med besök – men nu har jag ont! Så vad gör jag då?

Jo, jag sätter på mig läppstift! Så här glad var jag trots att mitt nagellack börjat flagna och fogarna smärtar:Bild 2010-01-05 kl. 00.16 #2

2 thoughts on “Martha Stewart med foglossning

Kommentera

