Att skämta om barn..

Burriburr-Sonja skämtade om barnvagnsskyltar i sin blogg. En del blev så klart upprörda men som vanligt tycker jag bara att det är skitkul.

Eftersom jag sitter hemma hela dagarna så tänker jag ut roliga scenarion som det här: Man har sina barn hemma under hela småbarnsperioden så att dom bara är hemma fram till skolstart. Under denna tid pratar man enbart gammelsvenska och visar enbart filmer av typen utvandrarna på TV. Sen släpper man iväg barnen till skolan..

5 thoughts on “Att skämta om barn..

  1. Jag vet att det kanske är fel att säga så här men jag tycker att människor som tar illa upp tänker inom gränserna av en liten fyrkant.

    Man behöver inte tycka det är roligt men tolkar man det som att jag tycker downsbarn är oönskade så saknar man förmågan att kunna tänka mer än ett steg.

    Det är roande och jag önskar jag låtit inlägget ligga längre.

    Jag förfäras och njuter.

  2. Detta är inte bra, Sonja! Du låter mama censeurera dig. Hade du varit kvar på din gamla blogg hade du nog inte tagit bort inlägget!?
    På fb fanns en tråd en gång om hur man bäst fuckar upp sina barn. En hel del bra tips.

Kommentera

