En social torka

Jag har lyckats slarvat och rensat bort en hel del vänner från min uppväxt och resten har flyttat från stan – med några få undantag. Dom nya vänner jag hittat bor överallt i landet förutom i min stad. Nu när jag inte ens har en sysselsättning om dagarna resulterar detta i en social torka av stora mått.

I vanliga fall så är det inga problem eftersom jag inte har så stort behov men nu har till och med jag börjat få abstinens. Resultatet är att jag blir alldeles till mig när jag ska ut och träffa folk! Även om det bara är en fika på stan så går jag och gläds hela dagen och piffar till mig lite extra. Så här glad var jag idag:Bild 2009-12-09 kl. 12.09 #3

3 thoughts on “En social torka

  1. Tell me about it. Jag träffar ingen av mina gamla vänner längre (som redan innan jag fick barn var mycket få). Det är ok för det mesta, eftersom jag är ensamvargig av mig, men ibland känns det lite tråkigt.

Kommentera

