Att ta itu med saker

Jag har drabbats av en förlamande trötthet och frustration de senaste veckorna. Förmodligen har det faktum att min barnaskara ska fördubblas slagit mig. Det tillsammans med att jag är långt ifrån nöjd med hur vår lägenhet ser ut har gjort att min grundkänsla har varit fylld av rastlöshet och oro. (Plus lite gravidhormoner såklart!)

Men nu är det dags att rycka upp sig. En smärre omorganisering av lägenheten behöver göras och om jag gör det i små, små omgångar så borde jag hinna och orka innan dotterns ankomst i slutet av mars.

Hänger ni på och säger ”Heja, heja!”?

5 thoughts on “Att ta itu med saker

Kommentera

