Ni usla bloggläsare!

Först blev jag glad över att se flera nya läsare via Bloglovin men det dröjer inte länge innan jag blir besviken. Här berättar jag om hur jag ligger inför döden och läser AMELIA och inte en enda av er bemödar er med att lämna en ”krya på dig”-kommentar!

Kanske är jag hatad? Börjar tro det när min ”Jag är vid liv”-uppdatering på Fejjan bara gillades av två personer. TVÅ personer!

Äh, ni kan ta er! Stick och läs någon annan blogg om ni nu tycker så illa om mig – synd för er att jag verkar överleva.

HRMF!

18 thoughts on “Ni usla bloggläsare!

  1. Haha! Jag tänkte väl skriva något, men jag såg ju på dig att du skulle överleva. Här daltas det inte!

    Och fejjan har jag inte sett än! Ska genast gå dit och gilla lite! 🙂

    Skönt att du mår bättre!

  2. Jag tar inte åt mig då jag var en av de båda nämnda.
    Däremot vill jag ge dig en förklaring till bristen på sympatikommentar i förra inlägget.
    Du ligger med Pernilla Wahlgren på magen. Jag var helt enkelt tvungen att kräkas och bjsa ner mig lite, så jag hade tyvärr inte tid att skriva i din blogg.

  3. Jag hatar dig, det är därför jag inte sagt något. Ja, egentligen hoppas jag ju att du har svår pneumoni till följd av svinis.

    Nääää. Är nog bara lite lat att kommentera- sorry! Krya på dig!

  4. Äsch du såg inte så risig ut 😉 Läste iof bägge inläggen nu. Haha

    Så jag kan faktiskt inte skriva ett sådant Krya på dig inlägg nu. Då tror du ju att jag är en mes som gör som alla säger 😀

    • Jag tror jag väljer att ta det som en komplimang. Och helt rätt – bara död fisk följer strömmen! (Fast egentligen gör du bäst i att göra som jag säger)

  5. Dåligt av mig, får väl skylla på att jag inte brukar kommentera bloggar öht.
    Men nu mår du ju bättre, och ser du Sound of Music för hundraelfte gången i morgon så kryar du nog på dig raskt som sjutton!
    Och ja just det, Krya på dig vännen! 😀

Kommentera

