Uppdatering från sjuksängen

Jag mår så fruktansvärt kasst. Men det vet du nog redan för det känns som att jag tagit varje tillfälle i akt att beklaga mig. Jag är världens ömkligaste sjukling, inte ett dugg tapper!

När jag ringde till min BM igår för att avboka en läkartid så försökte jag låta tapper och blasé men hon tog fäste på att det lät som influensa och lite senare blev jag uppringd av en läkare som tyckte att jag skulle komma in för provtagning. Typiskt nog lyckades vi försova oss så jag kom inte iväg tidigt nog för att få svaret idag men i morgon lär jag veta om det är svinis eller inte.

FYI, att ta provet är skitläskigt – dom sticker ner en lång slang i näsan!

Nu ska jag sova lite mer, eller läsa i Amelia som lämpligt nog kom i brevlådan idag. För även om jag bara hakade på prenumerationen för biobiljetterna så kan man ju passa på att läsa lite när huvudet ändå inte funkar som det ska.

Bild 2009-11-05 kl. 13.05 #2 by you.

Kommentera

