Imorgon är en annan dag

Jag kämpar mot den här ständiga tröttheten och känner lite grann att jag tagit mig vatten över huvudet rent generellt i livet. Samtidigt har jag försökt leva lite normalt, socialt liv (jag har hunnit med både fest och biobesök i helgen) vilket tar på krafterna både fysiskt och psykiskt.

Så jag har inte bloggat så mycket som jag önskat men det kanske å andra sidan väger upp för Toves bloggdiarré?

Men nu uppmanar jag er som läser att ge mig tips på era allra bästa bloggar skrivna av föräldrar och som till viss del handlar om föräldraskap. Jag arbetar med ett projekt där jag kommer ha användning av intressanta bloggar som vill öka sin trafik.

 

5 thoughts on “Imorgon är en annan dag

  1. Hej fina du!

    Tillåt dig själv att vara trött, släpp alla krav och dega ut. Du är ju för fasen gravid. Lägg dig på soffan och pilla lite navel nu.

    Jag är så himla glad som hittat Ninas blogg:
    http://ninaruthstrom.blogg.se

    Den är välskriven, med fina bilder och mycket kärlek.

    Du kan ju även besöka mig i grantoppen. 😉 Ploppar andra barnet om 22 dagar. Bloggar om livet som småbarnsmorsa och student.

  2. Fast det kanske var underförstått? Jag förstår inte så mycket vid den här tiden på dygnet. Det brukar bero på alkohol eller sömnbrist. I sällsynta fall båda. Just nu bara det andra.

Kommentera

