Jag får någon att vilja spy

”Såg din kommentar till Hanna H:s krönika. Du får mig att vilja spy. Min raison d’être är precis den du beskriver, mina föräldrar saknade innehåll/mål i livet och då skaffade de mig – som om jag vore ett husdjur. Jag hatar dem för det. De (och du) borde ha funnit syfte och mening med sina liv innan de tyckte fortplantning var en bra idé, men det är väl för svårt om för svennebananer som de och du. Eller mer troligt – om man hittar ett syfte med livet behöver man inte tvinga sig på ett barn som inte värja sig, säga nej eller ”göra slut” och lämna dig.”

Tänkte svara på den här kommentaren i morgon.

4 thoughts on “Jag får någon att vilja spy

  1. Tänkte att du hade skrivit något riktigt provocerande, du kan ju vara rapp i käften haha. Men om man spyr av det där är man nog lite väl kräsmagad och bör uppsöka farbror doktorn…

    Svarade du?

    • Nej. Jag har ju inte gjort det. Har börjat men inte riktigt orkat skriva färdigt. Det skulle dessutom inte var för att svara den här personen – han eller hon lider av sin barndom så illa att inget jag skulle säga skulle ändra något där. Och inte heller är jag orolig för att andra tror att jag har skaffat barn av fel orsaker och att mitt barn lider av det. Så jag tror nästan att jag lämnar det.

Kommentera

