Så går en dag än från vår tid

Och jag ägnade den åt RCT 2 -världens bästa spel. Ja, efter idag så råder ingen tvekan om att det är så.

Det är nämligen det enda jag har gjort idag och jag var inte uttråkad en sekund. Nu kanske vissa av er som läser inte blir så imponerade av detta. Ni kanske tänker att det finns hundra roliga saker man kan göra om man är ledig hela dagarna? Men nu är det så att jag redan varit hemma på heltid i en månad och har minst fem månader kvar. Antalet sysselsättningar som underhåller mig börjar bli få. Men den här dagen flög förbi med det här på skärmen:

photo by you. Jo, man kan ju ta en skärmdump också men det här kändes mysigare.

I morgon hade jag dock tänkt låta sonen skolka från förskolan och ta med honom till stan. Vi ska köpa en present till min pappas hund och titta på en ”stor-liten cykel” (en tvåhjuling). Uj uj, vilka äventyr som väntar mig och världens coolaste treåring!

photo by you.

Kommentera

