Dagens outfit – bara för att!

Det var någon som gav positiva omdömen om min blogg där ett var att jag inte hade några fåniga ”dagens outfit”. Så därför kommer en nu, bara för att jag vill vara obstinat.

Så här pigg och snygg var jag innan idag. Lägg särskilt märket till det underbara utbrottet av finnar på hakan, ännu en trevlig konsekvens av att vara gravid.

Sen gjorde jag en fulstyling. Alltså när man har i mängder av grejs i håret för att få det att gå från fulskitigt till snyggskitigt. Detta matchar också min svarta, lite avskavda nagellack. Smeta smink i fejjan och nu anser jag mig vara redo för en tur på stan!

2 thoughts on “Dagens outfit – bara för att!

  1. Jag tycker det är roligt med ”dagens outfit”, jag förstår inte varför folk stör sig på sånt?

    Alla ska vara så seriööösa hela tiden. 😉 Nä, mer outfits åt folket! Och speciellt från folk som klär sig udda och icke-trendigt!

    • Jag håller med! Det jag tror att hon ville säga med den kommentaren var nog att det fanns lite eftertanke och mer substans i min blogg än många andra och det är ju jättepositivt. Men visst kan man ha lite ”dagens outfit” ändå, för det är ju väldigt kul och intressant att se människan bakom bloggen och vad hen har på sig!

Kommentera

