Skitbloggar!

Jag följer rätt många bloggar, cirka 50 stycken och listan bara växer. Alla bloggar inte dagligen men det blir ändå en hel del inlägg att läsa igen varje dag. Många är bra och lyfter min vardag. Men en hel del är bloggar som jag undrar varför jag ens börjat prenumerera på. Dom som skriver är jobbiga, störiga och ibland helt dumma i huvudet.

Varför tar jag inte bort dom undrar du kanske? Och det undrar jag med men det är sällan jag gör det utan jag fortsätter störa mig, dag ut och dag in. (För givetvis skriver just idioterna varje dag och inte en gång i månaden…)

5 thoughts on “Skitbloggar!

    • I know. Men jag har hittat alldeles för många bra och sen kan jag ju som sagt inte ta bort dom jag egentligen stör mig på.

      Och så har jag rätt mycket tid…

  1. haha jag gör också så, har kommit på att bloglovin är av ondo. man fastnar liksom lätt bland en massa skit – blir arg o sur o upprörd. sedan blir jag ännu argare o surare för jag tänker att det är säkert det som de som skriver vill att jag ska bli…

    trevlig blogg du har by the way, hamnar inte i arg o sur högen haha
    godnatt

Kommentera

