Tjocka på dig tjockis!

Nu börjar magen komma fram  även om jag bestämt förnekar det när någon påpekar det. Jag säger att det bara är fett eftersom jag inte gör annat än att sitta på arslet hela dagarna. Men det är inte sant, det är en sådan där hård och rund mage. Jag tycker inte riktigt om det.

Ibland buffar det till, rakt in i mitt dåliga samvete. Som att den där inne vill säga ”Du, det var inte jag som valde att hamna här – skyll inte på mig” och jag svarar ”Nej, förlåt. Självklart är det inte ditt fel – det är jag som är en idiot”.

2 thoughts on “Tjocka på dig tjockis!

Kommentera

