Allt om Barns journalistiska talanger

Sajten i fråga verkar köpa in det mesta från parenting.com som är någon överhurtig sajt fylld med klyschor med matchande bilder.

Men då och då ger dom sig på att skriva egna artiklar, den senaste som jag läste var den om amning som jag också bloggade om i mitt förra inlägg. Men döm min förvåning när jag läser det här. Inte ens en så enkel sak som att komma på frågor om amning kunde dom komma på själva. Och ingen cred till den som faktiskt först publicerade dom.

Fy på er!

One thought on “Allt om Barns journalistiska talanger

  1. Aha, intressant! Måste kolla runt lite på parenting. Hoppas de samarbetar så AOB inte bara rippar allt. Fast det kan de ju inte. Jag tycker att siten ofta är rätt kass, har kritiserat deras dåliga ”artiklar” flera gånger.

Kommentera

