Det kan bli väldigt fel med Spotify

Innan idag så ville min son något och sa därför: ”Snälla, snälla, snälla, snälla”. Då sökte jag upp Ugglas låt på Spotify och satte igång den – det var ju lite kul.

Sen gick jag i duschen utan att stänga av musiken. Efter en liten stund hör jag en helt annan ”Snälla”-låt av helt annan karaktär. Det tar ett litet tag innan jag hör texten och då får jag bråttom upp från dusch eftersom fönstret är öppet!

(Ni som inte har Spotify kan googla ”tom zacharias” och ”snälla pappa”. Sen kan ni höra av er till mig om ni vill ha Spotify i framtiden)

2 thoughts on “Det kan bli väldigt fel med Spotify

Kommentera

