HTC, Nokia eller iPhone?

Vad ska man välja?

Klicka på bilderna för mer info

7 thoughts on “HTC, Nokia eller iPhone?

    • Det beror ju lite på vad du vill använda den till! Jag vill ha en bra surf- och skrivmobil. Dessutom vill jag ha bra möjligheter att lyssna på musik samt använda olika roliga och användbara applikationer. Det har fått mig att vela mellan dessa tre!

  1. En iPhone så klart. Alla de andra saknar ett fungerande ekosystem med program, musik, podcasts, filmer, videocasts och ljudböcker.

    Bara programmen gör att du kan skräddarsy din telefon precis som du vill ha den.

    iPhone 3G S kommer ju nu i veckan som kommer. Det är bara att köpa. Det är den första telefon som är en riktig smartphone. Jag har avvecklat allt ifrån SE P1, Nokia N95 till HTCs olika modeller. Jag har testat Palm Pre web OS och inte ens det är något som har en chans.

    iPhonen har ersatt mitt MacBook AIR, den har jag inte med mig på resor längre.

    Jag bloggar, jag styr min serverpark, jag skriver på min bok, håller koll på mina kunder, bokför, spelar spel, lyssnar på musik, ser på film och mycket mer med min iPhone.

    Så köp en iPhone!

  2. Vill du ha en telefon som smälter (bara 3gs visserligren) med limiterad mjukvara, påtvingad synkning med itunes, applikationer som kostar pengar, bra touchskärm och skärmtangentbord, skaffa en iphone.

    Vill du ha en lite bättre kamera, lite mer communitysupport och stöd, vag community, en bra skärm och välbyggd med en bra gps köp en nokia.

    Vill du ha en mobil med ”communitykänsla”, webborienterad grundtanke, flera webbapps, flertalet gratisapplikationer med bra hårdvara kamera/gpsmässigt kör på en htc.

    Skall väl sägas att det pratats endel om huruvida spotify för olika plattformer kommer att existera. Till 99.99% kommer det dock nog att finnas till android samt att det finns där först:

    Kan man dock tänka sig att använda en telefon med filsystem samt ctrl c är det ohyggligt smidigt att slippa limitations, drm och då är nokia/htc ett bra alternativ.

    Skall man dock jailbreaka medför det ju ett litet mervärde till iphonen, onekligen.

    Vet inte vad du haft för problem med din diamond, den är ju blixtsnabb, sjukt inställningsbar och mysig med cooked rom och upgraderad radio 🙂 *försöker stå ut till htc superstar kommer*

Kommentera

