Änglar och demoner, värme och sommar

Var iväg på en trevlig biokväll med jättegravida väninnan. Lite käk på O’Learys och sen ”Änglar & Demoner”. Filmer var helt klart över förväntan, biosalongens temperatur var också över förväntan. Den var nästan för kall! För första gången på EVIGHETER (två veckor) så kände jag att jag nästan frös!
Imorgon väntar ett badäventyr med sonen och min syster. Det känns lite småjobbigt, det är ett så stort projekt att ge sig iväg från hemmet. Så mycket som ska packas och fixas och sedan glömmer man ändå något.
Som i går, när sonen och jag drog till plaskdammen. Jag kom ihåg vatten, filt att sitta på, solglasögon, mat, frukt, chips, bok, solkräm, påse för skräp, våtservetter att torka händerna på samt bestick. Däremot glömde jag handduk och ombyte.

Kommentera

