EA Sports Active – utmaning på FL!

Hanna på FL utmanar och då är jag alltid på!

Nu handlar det om en utmaning i EA Sports Active som ska hålla på i en månad. Fyra deltagare ska utmana Roisin Dubh och tävla om att behålla Wii-konsolen. Jag är supertaggad, kommer bli riktigt besviken om jag inte blir uttagen att vara med. Just det här med att träna när man har möjlighet i hemmets vrå passar mig perfekt. Har tränat mycket yoga innan och det skulle jag nog kunna sätta i gång med igen som komplement till träningen.
OM jag blir uttagen så ska jag vara duktig med både kort och videofilmer, förhoppningsvis hittar jag en liten grupp som kan följa med mig efter månaden och peppa mig till vidare framsteg!
LÅT MIG VARA MED!!
Kommentera

