Vad blir det för mat?

Det är alltid lika jobbigt när jag inser att jag är jättehungrig och jättetrött samtidigt. Särskilt eftersom jag inte kan äta vad som helst. Mackor hade till exempel varit perfekt men det går inte alls. Så jag provade att slänga ihop en typ av soppa som bestod av:
Smör
Vitlök
Tomatpuré
Musselkött på burk
Det blev riktigt gott, förutom att det var mängder av skal i burken med musslor. Så det gick inte att äta. Så istället åt jag Rice Krispies (maken som är lite magsjuk letade upp den vara med minst mängd kostfiber han kunde hitta) och ProViva (också inhandlat för makens mage). Sött, sliskigt och mättar inte alls.
Ergo, jag är fortfarande hungrig och ännu tröttare.
Kommentera

