Har ni någon gång lyssnat till COD5?

Bara lyssnat, inte spelat. Det gör jag just nu och det är fruktansvärt frustrerande. FRUKTANSVÄRT! Det är på fullaste allvar huvudvärksframkallande!

För det är nämligen så att vår nya inneboende inte är någon förskrämd student som sitter inne och pluggar på sitt rum utan en kollega till min man. Dom delar intresset för TV-spel och denna inneboende slår sig helt ohämmat ner i vår nya soffa och lockar min man till spelande. Så jag är förvisad till datorn med ljudet av Call of Duty 5 i bakgrunden.
Det är synd om mig.
2 thoughts on “Har ni någon gång lyssnat till COD5?

  1. Stackare!

    Att vara ogift har onekligen sina fördelar ibland. Hoppas att de tröttnade på spelandet snabbt efter att du bloggade om det!

  2. hej hej trillade in på din blogg och lämnar ett litet avtryck…

    hoppas du får en fin vecka

    kram

Kommentera

