Min största talang…

…är att kunna kissa otroligt fort. Och inte för att jag går jätteofta på toa utan vi snackar ml/sekund. Jag har fått beröm från okända på krogen över hur snabbt jag blir färdig på toan. 

Nu på jobbet reagerar kollegorna, jag meddelar att jag ska gå och kissa och är sedan tillbaka innan dom har hunnit märka något. Dom är SÅ imponerade! 
Man hade kanske önskat att man hade talang för konst, retorik eller musik istället men jag har ändå en talang.
Vad är din största talang?
Kommentera

