Parfymerad halsduk

Jag använder samma halsduk jämt, en ful rackare som jag aldrig lånar ut eftersom jag bara har den. Och för att ingen skulle vilja ha den på sig.

Men när jag slutade jobbet igår och tog på mig halsduken så luktade den kraftigt av en okänd parfym. Hur konstigt är inte det? Hade någon tagit på sig den, sprayat på sin parfym och sen hängt tillbaka den? Men ingen på jobbet hade kunna göra det, finns inte den tiden att ostört leka runt i omklädningsrummet.
Då kom jag och tänka på vår inneboende och på att min nattkräm tog fort slut och…
7 thoughts on “Parfymerad halsduk

  1. Testar att kommentera för att se om det funkar 🙂

    Och urk vad läbbigt med saker som försvinner eller blir annorlunda!

Kommentera

