Skidskytte och Kyle XY

Vaknade 11, härligt utsövd. Det är fantastiskt att då och då ha sonen sovandes någon annanstans än hemma. Slog på skidskyttet men eftersom jag hatar när Sverige förlorar så bytte jag efter ett tag och började titta på första avsnittet av Kyle XY. Helt OK, värt att titta vidare på och se vad som händer. Jag vet att det har gått ett tag men inte kommit mig för att se något avsnitt förren nu och fördelen är att om det är en bra serie så finns det två hela säsonger att se plus en påbörjad tredje.

Men tyvärr är jag skeptisk till att den kommer hålla i längden. Det blir ofta så med serier, dom bygger upp en jättebra inledande story men drar sen ut på den för länge för att man ska orka med den. Fler serier borde sluta när dom ligger på topp.
Kommentera

